wtorek, 4 marca 2014

PRODUKTY THE BODY SHOP

Hej:) Dzisiaj mam dla Was recenzję produktów, które ja posiadam z The Body Shop.
Posiadam egzotyczną wersję jak i truskawkową, której nie testowałam jeszcze dlatego, że czekam aż skończą mi się inne produkty. Dlatego dodam w tym momencie opinię na temat "fioletowej"  wersji.:)


Dwa zestawy! mmmm ślicznie pachną<3 



Body Shop Born Lippy Lipbalms Cena( ok £ 2.00)

Posiadam jeszcze wersję pomarańczową i truskawkową, oprócz tych na obrazku, ale nie mogłam ich odnaleźć:D 
Zalety:

  • Nawilża
  • Cudownie pachnie
  • Dobrze smakuje
  • Bardzo wydajny



Wady:

  • Jest troszkę lepki
  • Niehigieniczne opakowanie
Ogólna ocena: 4,5/5


The Body Shop, Passion Fruit Body Butter(Cena ok 65zł)

Zalety:

  • Cudownie pachnie(zapach utrzymuje się bardzo długo, często jeszcze pachnie moja pościel rano tym balsamem :) )

  Wady:

  • Według mnie jest dość drogi, można znaleźć w tej cenie duzo lepszy produkt, a nawet taniej coś w tej samej jakości
  • Nawilżenie jak dla mnie bardzo przeciętnie
  • Mało wydajny
Ogólna ocena: 2,5/5


Pink Grapefruit Hand Cleanse Gel(ok £2.50)

Zalety:
  • Świetnie pachnie
  • Super oczyszcza
Wady:
  • Brak
Ogólna ocena: 5/5


Rękawice do peelingu, The Body Shop(ok 15zł)

Zalety:

  • Dobrze peelingują
  • Żel super się pieni  na nich
  • Łatwe w uzyciu
  • Dostępne podwójnie, co jest plusem bo z reguły dają jedną rękawiczkę
Wady:
  • Brak
Ocena ogólna: 5/5




5 komentarzy:

  1. To trzecie zdjęcie przedstawia jagodowy budyń dr. Oetkera. JADŁBYM! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. żel do czyszczenia rąk jest bardzo fajny i przydatny, z tej firmy nie testowałam, ale może będzie jeszcze okazja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przydatny przede wszystkim, polecam ten produkt. :)

      Usuń